Welke waarde het levert. Bedrijven zijn media, Amerikaanse media. Meestal wekken ze een positieve indruk van het product of de dienst die wordt gepresenteerd.
Wanneer naar een baan wordt gesolliciteerd, benadrukken deze de precieze verantwoordelijkheden van de baan, niet alleen voor de producent, maar ook voor de regisseur, de assistent van de producent, de DOP, de regisseur en/of de assistent van de regisseur. Zij promoten ook het gezicht van het bedrijf en vermelden niet dat het bedrijf Hollywood of HAC is. Het bedrijfsimago van het bedrijf wordt gewoonlijk niet onthuld in een bedrijfsvideo. Het is een geheim, simpelweg omdat de naam van het bedrijf en zijn logo erin voorkomen. Vaak is er geen lijn tussen het bedrijf en de filmploeg, omdat de filmploeg vaak in hun bedrijfsauto’s gaat en zo de kans vergroot dat iemand hen opmerkt. Daarom is het aanvaardbaar dat u de regisseur bent als producent, DOP, en de regisseur voor uw bedrijfsvideo, die zo genoemd wordt als “topfilm van het jaar” (TNFOTY) in de wereld, zonder u in twijfel te trekken over wat dat betekent, hoe het eruit ziet en hoe het steeds dominanter wordt in de categorie hoger en hoger.
Werkgevers kunnen een bijdragetekst gebruiken. “Dankzij uw werk wint ons bedrijf de prijs van directeur van het jaar voor dit jaar.” Of “Alle hulp die u ons geeft, zal voor u worden terugbetaald in de vorm van belastingen.” De tekst is het detail gericht op een specifieke persoon (of groep) die verantwoordelijk is voor het succes van het bedrijf. Het kan een tekst zijn aan een afdelingsdirecteur of een afdelingshoofd, een sponsor of een winkelier, maar het kan ook een tekst zijn rechtstreeks aan de CEO of de vergadering van directeuren.
Gewoonlijk worden de meeste reclamespots gefilmd in de handelswaar van het bedrijf. Nogmaals, voor het bedrijf is het een manier om zijn produkten in de ogen van de consument te promoten, omdat zij beseffen dat met de boodschappen op hun verpakking, de mensen er zeker van kunnen zijn in de toekomst bij hun bedrijf te kopen. Soms wordt het personeel (werknemers) van het bedrijf in loondienst toegewezen aan de verfilming en volgt het de boodschapper, werkt het als een productie-assistent. In sommige gevallen wordt de afdeling merchandise ingezet voor de productie. Sommige bedrijven gebruiken ook hun distributeurs als monteurs, die niet wachten om mensen aan hun crewleden en of aan de acteurs te overhandigen. Zodra u als regisseur arriveert, moet u niet vergeten een samenwerkingsovereenkomst te ondertekenen die uw contractuele verplichtingen voorschrijft. [[1]]
Filmen is fysiek en vindt bijna ALTIJD plaats tegen de achtergrond van de studio of buiten op locatie. Vandaar de noodzaak om altijd voorbereid te zijn op de moeilijkheden, de hele dag en vooral ‘s nachts om de controle te behouden. Je moet de werken van andere films bestuderen om op deze conflicten te anticiperen. Nogmaals voor de producenten of de regisseur wordt dit het “draaiboek” genoemd voor het werk van uw productie. Het bestaat ofwel uit gescripte oefeningen ofwel uit een diepgaande strategie van conflicten. [[2]] Het kiezen van een stijl is een van de belangrijkste keuzes die het regieteam inbrengt in de productie. Als de productie bronnen verschillende stijlen, moeten ze kiezen met het aantal van hun crewleden, schema en de specifieke vaardigheden van elke acteur voor de productie. [[3]]
Micromanagement is een manier om de crew en acteurs te controleren in hun dagelijkse routine. Zonder dat breng je je crew in gevaar en heb je een open kanaal voor chaos. Het selecteren van de juiste producer is niet alleen een kwestie van ervaring van het personeel, maar ook van complexe logistiek van de operatie. Want het is een team van specialisten. Bovendien is het vinden van voldoende divers talent in het begin en het scouten ervan gedurende de hele casting een proces als het met gezond verstand en niet overhaast wordt gedaan.
Cast
Dit is een specifiek verhaal over de acteurs. Soms worden ze gevraagd om als figurant op te treden, of om mensen te spelen. Ze doen auditie of delegeren cv. CON-gebieden is een ander woord of de juiste rebars te gebruiken in het casting proces. Een indie investeerder is altijd meestal een investeerder via het persoonlijke netwerk.
Een belangrijk element van je industrie is wat er gebeurt bij de auditie. Deze constante soort van post is allerlei interessant voor de acteur, maar het was de kans van de industrie. In sommige gevallen is de auditie als deadline nodig om de acteurs te betalen. Andere keren, het maximale potentieel van de actrice komt naar boven in het eerste uur van de repetities. De auditie eisen, moeten hetzelfde zijn bij alle genomineerde bedrijven.
Showcase-wedstrijden worden vooraf geselecteerd door de acteur en de industrie. Zoals bij alles in de industrie, zijn alle producties op zoek naar de beste optredens. Daarom bepalen bepaalde bedrijven de showcase match. Omdat de showcase-match door de acteur of actrice in het vooruitzicht werd gesteld. Er kwam geen geld uit de auditie. Het showcase-matchbureau stelt de criteria voor goede prestaties vast en geeft persoonlijke voorkeuren aan de acteur. Dan is alles in principe hetzelfde. Ze geven allebei een soort van kritiek.